بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ ایران

در این مقاله:

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ ایران

حتما واژه دیجیتال مارکتینگ به گوشتان خورده است. با ظهور نسل‌های متفاوت اینترنت و موبایل‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های اجتماعی و فراگیرشدن آن‌ها، افراد وقت بسیار زیادی از شبانه‌روز خود را در فضای مجازی می‌گذراند. به همین دلیل نیازهای بازار نیز تغییر کرده و بازاریابی به صورت دیجیتالی موردنیاز است. بسیاری از افراد ممکن است ادعای این را داشته باشند که مشاور دیجیتال مارکتینگ هستند. در این مقاله بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

چه کسی مشاور دیجیتال مارکتینگ است؟ 

مشاور دیجیتال مارکتینگ فردی است که اطلاعات مناسب و کافی در زمینه نحوه جلب مشتری در فضای مجازی را دارد. البته تنها اطلاعات کافی نیست و دیجیتال مارکتر باید به مهارت‌های مختلفی مجهز باشد. او به صاحب کسب‌وکار کمک می‌کند تا بازار هدف محصول خود را در فضای مجازی به سمت خود بکشاند.

ابزار‌های بسیار زیادی برای تبلیغ کار شما در فضای مجازی وجود دارد. مشاور دیجیتال مارکتینگ باید تمام این ابزار‌ها را در جهت صحیح و مناسب به صورت بهینه به‌کار بگیرد

مهارت‌های یک مشاور دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ باید اطلاعات زیادی در خصوص ابزار‌های تبلیغاتی در فضای مجازی داشته باشد. تسلط به مهارت‌های سخت و نرم در ادغام با هم سبب تبدیل شدن به یک مشاور مناسب می‌شود. در ادامه برخی از مهارت‌های لازم یک مشاور دیجیتال مارکتینگ مناسب را نام می‌بریم.

  • آنالیز داده‌ها
  • تعیین هدف مناسب
  • تمایز و قائل شدن بین استراتژی و تاکتیک
  • داشتن مهارت رهبری
  • به روز بودن

مشاور دیجیتال مارکتینگ چه وظایف و چه ویژگی‌های دارد؟

آگاهی از حیطه وظایف مشاور کسب‌وکار یا مشاور دیجیتال مارکتینگ باعث می‌شود بدانید دقیقا چه چیز‌های باید از او بخواهید؟ چه چیز‌های در حیطه شغل بازاریابی دیجیتال نیست؟

با این حال، می‌تواند قسمتی از این ویژگی‌ها را گلچین کنید یا با مشاور خود قبل از استخدام توافق کنید. یک مشاور دیجیتال مناسب به طور کلی برای اکثر شرکت‌ها دارای ویژگی‌های زیر است:

  • شناخت درست و کافی از بازار هدف مدنظر و رفتار آن
  • بررسی و آنالیز و برگزاری کمپین تبلیغاتی کوچک
  • انتخاب استراتژی درست و متناسب با بازار هدف
  • همکاری با مدیره پروژه برای تقسیم کارها و نظارت روی آن
  • اجرا یا پیشنهاد کارهایی برای سئوی سایت، اپلیکیشن و صفحات شرکت که موجب بهبود روند آن‌ها می‌شود.
  • پیدا کردن راه‌های جدید برای ارتباط با مشتریان با تکیه بر استراتژی بازاریابی شرکت
  • تحلیل رقبا برای جلو زدن از آن ها
  • تبدیل مشتری قدیمی به مشتریان وفا دار
  • تسلط و استفاده از نرم‌افزار‌های تحلیلی گوناکون برای بررسی روند شرکت

علاوه بر موارد بالا، مشاور دیجیتال مارکتینگ باید همواره به‌روز باشد. بازاریابی دیجیتال موضوعی است که روز به روز پیشرفت می‌کند. استراتژی‌ها، ابزار و متدهای نوینی همه ساله ارائه می‌شوند. اگر به دنبال فردی با این ویژگی‌ها هستید، پیشنهاد ما به شما آقای دکتر یاشا سازمند است. آقای دکتر یاشا سازمند تمامی ویژگی‌های یک مشاور دیجیتال مارکتینگ مناسب و حرفه‌ای را در خود جای داده است و همه‌ای نکات بالا را رعایت می‌کند. ایشان کارنامه درخشانی در زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ای دارند و می‌توانند به کسب و کار شما رونق دهند.

لیست مشاوران کسب و کار

یاشا سازمند مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت آکام آتا (سهامی خاص) ، بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ ایران

سخن پایانی

مشاور دیجیتال مارکتینگ باید مهارت‌های بسیار زیادی از قبیل تسلط بر ابزار مارکتینگ داشته باشد و بتواند راهکار‌های جدید به شما بدهد. مشاور دیجیتال مارکتینگ باید بر اجرای این راهکار‌ها نیز نظارت کند و تحلیل‌های درستی در موارد مورد نیاز ارائه دهد.آقای دکتر یاشا سازمند تمامی این ویژگی‌ها را دارا است و شما می‌تواند آن را به عنوان بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ بشناسید.

فیس بوک
توییتر
لینکدین
واتس آپ