بهترین مشاور تبلیغات ایران

در این مقاله:

بهترین مشاور تبلیغات ایران

رقابت در دنیا امروزه بسیار بیشتر از آن چیزی شده که تصور می‌کنید. همه کسب‌وکارها سعی در افزایش درآمد و پیشرفت خود دارند. برای اینکه یک کسب‌وکار بتواند با سایر شرکت‌ها رقابت کند باید بتواند بازار را به خوبی بشناسد و از مسائل فرهنگی و اجتماعی سر در بیاورد. استفاده از مشاور تبلیغاتی یک راهکار مناسب برای تصمیم‌گیری بهتر در چنین فضایی است.

مشاور تبلیغاتی کیست؟ 

اگر یک تبلیغ با برنامه‌ریزی دقیق ارائه نشود، علاوه بر اینکه هدف کمپین را تضمین نمی‌کند، بلکه احتمالا هزینه بسیار زیادی صرف تبلیغی خواهد شد که هیچ‌گونه تاثیری برای رسیدن به اهداف خود نخواهد داشت.

هدف از تبلیغات همیشه فروش بیشتر یک کالا در زمان بلند یا کوتاه نیست، گاهی اوقات تبلیغات فقط برای شناساندن یک کالا، آگاهی از برند و یا معرفی امکان جدیدی برای مخاطبان است. بسیار مهم است که قبل از آغاز تبلیغات هدف اصلی مشخص شود.

اگر هدف اصلی تبلیغات تعیین نشده باشد، امکان بررسی یک کمپین تبلیغاتی هم وجود ندارد. برای نمونه ممکن است هدف از اجرای یک کمپین فروش بیشتر باشد، در این صورت اگر بازدید از یک تبلیغ بسیار زیاد باشد اما در فروش هیچ تاثیری نداشته باشد، آن تبلیغ هیچ‌گونه کارکردی برای برند نداشته است.

مشاور تبلیغاتی کسی است که راهکارهای مناسب برای تعیین بودجه لازم برای اجرای یک تبلیغ، استراتژی و مدیای مناسب برای ارائه تبلیغ را با بررسی و تحقیق معرفی می‌کند. مشاوران تبلیغاتی دانستن کامل دانش بازاریابی و شناخت ابزار مناسب، روش‌های ارزشمندی را برای ارائه تبلیغات مناسب پیشنهاد می‌کنند.

ویژگی‌های یک مشاور تبلیغاتی مناسب

در ابتدا یک مشاور تبلیغاتی خوب کسی است که از دانش و مهارت کافی در زمینه تبلیغات، روابط عمومی، سوشیال مدیا، روانشناسی و مارکتینگ برخوردار باشد، ابزار‌های مناسب را بشناسد و قدرت هدایت تبلیغات را به سمت و سوی مناسب برای رسیدن به اهداف برند داشته باشد.

البته این تمام موضوع نیست، مشاوره تبلیغاتی علاوه بر بررسی و تعیین بودجه مورد نیاز و انتخاب روش‌های تبلیغاتی مناسب باید بتواند یک ارتباط موثر و قوی با مخاطبان برقرار کند. او باید بتواند مخاطبان یک شرکت را به درستی بشناسد و تبلیغات را برای پرسونایی مخاطب هر برند طراحی کند.

برخی از ویژگی‌های مهم یک مشاور تبلیغاتی حرفه‌ای به شرح زیر است:

  • قدرت مذاکره بالا
  • ایجاد کانکشن‌های ارزشمند
  • مهارت‌های نرم
  • تجربه اجرای پروژه‌های مشابه
  • توانایی طراحی استراتژی، تقویم اجرایی و گزارش مبتنی بر عملکرد
  • شناخت آژانس‌های تبلیغاتی

 

بخشی از مهارت‌های یک مشاور تبلیغاتی شامل مهارت‌های نرم می‌شود. مهارت‌های نرم از تکنیک‌های اجرایی و توانایی و تسلط فرد بر موضوع متفاوت است. آقای دکتر یاشا سازمند تمامی ویژگی‌های که ذکر کردیم را در خود جای داده است و بهترین مشاور تبلیغاتی است.

یاشا سازمند مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت آکام آتا (سهامی خاص) ، بهترین مشاور تبلیغات ایران

یاشا سازمند مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت آکام آتا (سهامی خاص) ، بهترین مشاور تبلیغات ایران

سخن پایانی

اگر نمی‌توانید به درستی اهداف برند خود را از تبلیغات مشخص کنید گرفتن مشاوره از افراد حرفه‌ای برای شما کارساز خواهد بود. ممکن است برند شما در حال حاضر نیاز به معرفی بیشتر و دیده شدن داشته باشد یک مشاور تبلیغاتی حرفه‌ای به شما کمک می‌کند به درستی اهداف خود را مشخص کنید و کسب‌وکار موفقی داشته باشید.

فیس بوک
توییتر
لینکدین
واتس آپ