بهترین مشاور مارکتینگ ایران

در این مقاله:

بهترین مشاور مارکتینگ ایران

کسب‌وکار‌ها برای رسیدن به موفقیت نیاز دارند تا به بازار‌های هدف خود دسترسی پیدا کنند. استفاده از انوع روش‌های مختلف بازاریابی به مدیران کسب وکار‌ها کمک می‌کند تا مشتریان خود را بیابند و خدمات و محصولاتشان را به آن‌ها بفروشند.

مشاور بازاریابی ( مارکتینگ ) کیست؟

یک مشاور مارتینگ به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به درک بهتری از مشتریان خود برسند. آن‌ها کمپین‌های بازاریابی موثر را شناسایی کرده و شرایطی را فراهم می‌کنند تا به مشتری و مخاطب هدف دست پیدا کنند.

ایجاد سر نخ توسط مشاوران مارکتینگ موجب می‌شود تا فرصت‌های جدیدی در اختیار مدیران کسب‌وکار برای توسعه بازار، فروش بیشتر و کسب درآمد قرار بگیرد. معمولا مشاور‌ه‌های مارکتینگ به صورت آفلاین و آنلاین انجام می‌شود.

وظایف مشاور مارکتینگ

ممکن است شما به دنبال استخدام یک مشاور مارکتینگ باشید. قبل از استخدام باید با وظایف این نوع مشاور آشنا باشید. اگر چه هر سازمانی ممکن است نیازهای گوناگونی داشته باشد، اما مجموعه‌ای از وظایف عمومی وجود دارند که مشاور مارکتینگ باید توانایی انجام آن‌ها را داشته باشد:

  • آنالیز استراتژی‌های بازاریابی موجود و بررسی میزان اثربخشی آن‌ها
  • شناسایی هر گونه ضعف در فرایند‌های بازاریابی و فروش و تلاش برای بهبود آن‌ها
  • اتخاذ استراتژی‌های جدید بازاریابی برای دستیابی شرکت‌ به بازار‌ها و مشتریان هدف
  • توسعه هویت برند و معرفی آن به مخاطبان برای تقوست جایگاه کسب‌وکار در بین رقبا
  • تهیه و انتشار سبک محتوایی کسب‌وکار به هدف تاثیرگذاری بیشتر بر مشتریان و مخاطبان و ماندگاری پیام کسب‌وکار در ذهن آن‌ها
  • ‌‌تدوین استراتژی‌های بازاریابی در وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و سایر کانال‌های بازاریابی
  • آموزش کارکنان واحد بازاریابی به هدف انجام امور محول شده به آن‌ها
  • ایجاد گردش کار و طراحی فرایند‌های جدید برای مدیریت کارآمد پروژه‌های بازاریابی
  • کمک به طراحی، برنامه ریزی و اجرای کمپین‌های بازاریابی در کانال‌های مختلف تبلیغاتی
  • معرفی راه‌حل‌های مدیران کسب‌کار‌ها برای بهبود نرخ تبدیل مخاطب به مشتری
  • پیدا کردن زمینه های جدید برای ایجاد سرنخ‌های برای فروش
  • اجرای طوفان فکری در تیم‌های بازاریابی برای دستیابی به بهترین راه کار‌های اجرایی
  • بررسی شیوه‌های متنوع ارتباط با مشتریان، تقویت رواط عمومی و ارائه خدمات پس از فروش.

آقای دکتر یاشا سازمند توانایی انجام همه‌ موارد بالا را دارد و بهترین مشاور مارکتینگ ایران است.

مهارت‌های مورد نیاز مشاور مارکتینگ

تنوع وسیع وظایف مشاور مارکتینگ موجب می‌شود تا آن‌ها نیاز به مهارت‌های مختلفی داشته باشد. با توجه به نوع مشاوره‌ای، مشاوران به تقویت مهارت‌های خود می‌پردازند. اقای دکتر یاشا سازمند تمامی مهارت‌های ضروری مشاوره مارکتینگ را که در ادامه نام می‌بریم را دارا است.

  • دانش و تجربه بازاریابی
  • تجزیه و تحلیل
  • مهارت‌های ارتباطی
  • سازمان دهی
  • کار گروهی
  • خلاقیت
  • مهارت‌های نوشتاری قوی
  • طراحی
  • پژوهش
یاشا سازمند بهترین مشاور کسب و کار ایران

یاشا سازمند مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت آکام آتا (سهامی خاص) ، بهترین مشاور مارکتینگ ایران

سخن پایانی

مشاور مارکتینگ نقش مهمی در شناخت و شناسایی فرصت‌های بالقوه برای کسب‌وکارها در کمپین‌ها دارد. او با برنامه‌ریزی و مستندسازی اطلاعات یک نقشه‌ راه را برای تیم‌های بازاریابی و فروش ایجاد می‌کند تا خیلی سریع کسب‌و‌کار را به اهداف تجاری برسانند. تلاش‌های مشاوران نقش مهمی در جذب مشتریان جدید و افزایش کسب‌ درآمد برای شرکت‌ها دارد. همانطور که گفتیم بهترین مشاور مارکتینگ ایران آقای دکتر یاشا سازمند است که همه‌ تلاش خود را در زمینه جذب مشتری و افزایش کسب‌ درآمد برای شرکت‌ها می‌کند.

فیس بوک
توییتر
لینکدین
واتس آپ